Friday, December 2, 2011

Sambutan Hari Penutup SR Amo tahun 2011


Pada 24hb November 2011, Sekolah Rendah Amo telah mengadakan Sambutan Hari Penutup bagi tahun 2011. Tetamu Kehormat pada majlis tersebut adalah Cikgu Md Ariffin Bin Haji Matusin, Penolong Pmk. PPKD Temburong. Majlis bermula dengan bacaan surah Al-fatihah yang dipimpin oleh Ustaz Md Riduan Shah bin Hj Md Salleh. Kemudian ucapan alu-aluan daripada Guru Besar Sekolah Rendah Amo, Cikgu Hajah Habibah Haji Umar. Seterusnya majlis dipersembahkan dengan nyanyian daripada murid-murid prasekolah dan sebuah lagu nasyid daripada murid-murid Sekolah Rendah Amo. Kemudian majlis diteruskan dengan penyampaian hadiah bagi murid-murid yang mendapat pencapaian akademik terbaik, hadiah galakan daripada guru-guru dan ibubapa murid dan juga penyampaian hadiah kraftangan bagi ibubapa dan penjaga murid.

Persembahan nyanyian murid-murid prasekolah 2011

Persembahan nasyid murid-murid


Penyampaian hadiah terbaik akademik..


Penyampaian hadiah galakan...


Antara hasil-hasil kraftangan yang dibuat oleh ibubapa dan penjaga murid-murid. Begitu kemas dan sangat kreatif... Penhakiman juga dibuat pada petang, 23hb November 2011.

Dan pemenang-pemenangnya adalah.... tahniah.. :)




Setelah selesai majlis penyampaian hadiah, mereka yang hadir menikmati jamuan dan acara sukan ibubapa dan penjaga, guru-guru serta kakitangan diadakan. Walaupun cuaca panas, acara tetap berjalan dengan lancar dan meriah.

Berikut adalah foto-foto yang mengambarkan kemeriahan acara sukan hari penutup bagi tahun 2011... Selamat menyaksikan... ^_^


-AmazingMotivatedOutstanding-

Amazing... :)



Antara pemenang-pemenang cabutan bertuah...


Acara sukan bagi kaum bapa murid... :)


Penyampaian hadiah futsal antara guru & kakitangan dengan bapa murid.




Antara sukan bagi kaum ibu... meriah... :)



Acara sukan guru-guru & kakitangan lelaki... boleh tahan... hehe..





Antara sukan guru & kakitangan perempuan... yeehaa~



See you again next year.... ^_^

-AmazingMotivatedOutstanding-

No comments: